אומ"ץ (אמ"ץ) - מנשירה לבגרות
שיטת צמצום הפערים המואץ (מבצע לימודי), מפיתוחה ועד יכולות,
יזום והקמת תכנית אומ"ץ (אמ"ץ) בהתבסס על הפעלת והטמעת השיטה.
על פעילות השיטה ותוצאותיה בתכנית אומ"ץ (אמ"ץ):
- תכנית אומ"ץ (פעילות ארצית) - מנשירה סמויה לתעודת בגרות, - מ-1997, משרד החינוך, אגף שח"ר, המחלקה לבק"ס והמחלקה לאתג"ר, וורשויות מקומיות.
- בתכנית אומ"ץ שיטת צמצום הפערים המואץ (מבצע לימודי) שפותחה ע"י נסים כהן, יושמה בבתי"ס יסודיים (אמ"ץ ח"י), מועדוניות משפחתיות וגם בבתי"ס תיכוניים, כשינוי מבני צומח תלת שנתי (י'-יב'), לתלמידי ט' בעלי ההישגים הנמוכים ביותר בשכבה. נסים כהן הקים את תכנית אמ"ץ (אומ"ץ) באג"ף שחר, יחד עם שותפים מהמחלקה לבק"ס, שימש מיום הקמתה כמנהלה הפדגוגי והטמיע בה את שיטתו, שיטת צמצום הפערים המואץ (מבצע לימודי), על רכיביה הפדגויים והדידקטיים השונים.
• יש לך שמונה שליליים? התקבלת - ידיעות אחרונות (אפריל, 2000)
"הנס החינוכי של הנגב..." ידיעות אחרונות, 19 אפריל, 2000
לכתבה המלאה (PDF) לכתבה המלאה (קובץ תמונהJGEG)
תעודת הוקרה - משרד החינוך (יולי 2,000)
• הערכה לשותפים להקמת תכנית אמ"ץ (מ- 1996)
מוטי בנאו - מנהל המחלקה לבק"ס, אגף שח"ר, משרד החינוך
יוסף רחמים - מפקח בק"ס, אגף שח"ר, משרד החינוך
© כל הזכויות לשיטת "צמצום הפערים המואץ" (מבצע לימודי), שמורות לנסים כהן, מפתח השיטה.